jeudi 2 août 2012

kolorowo,smacznie i zdrowo ...

  
Dla tych, co nie lubią krewetek mam zgadywankę zaczerpniętą z opcji bloga 'wyszukiwane słowa kluczowe'. 
A dla tych co lubią - propozycja na letni deser z krewetek i awokado.
Zerknowszy dzisiaj na statystykę bloga z niemałym zdziwieniem stwierdziłam, że ktoś trafił do mnie po słowach: wiekiemię łek z wisa
Ja w tym ciągu słów i liter, przestawiałam wszystko i nijak się dopatrzeć istoty nie mogę. Można by kombinować w kierunku - z wiekiem tyłek zwisa. Upraszam wybaczenia za brzydki wyraz, ale to chyba zbyt duża dowolność interpretacji ;) Kto mi pomoże zganąć ?

A teraz czas na deser ...



Eleganckie werrinki wyglądają tak ... To znaczy wyglądały bo już nie ma. Zjedzone jednym haustem :)

Tradycyjny francuski deser Verrine d'avocat aux crevettes.

Składniki :



  • 2 awokado
  • 80 ml.śmietanki kremowej
  • sok z limonki
  • 1 pomidor
  • sól
  • pieprz
  • plaster wędzonego łososia
  • 5-6 krewetek

Sposób przyrządzenia:
Obrać awokado i skropić sokiem z cytryny. Następnie zalać śmietanką, doprawić solą i pieprzem i dokładnie zmiksować. Wędzony łosoś i krewetki pokroić na drobne kawałeczki i wymieszać z pastą z awokado.Na dnie szklanki wykładamy połowę pasty. Następnie układamy warstwę środkową z pokrojonych w kosteczkę pomidorów i przykrywamy resztą pasty. Udekorować natką pietruszki, krewetką lub pomidorem koktajlowym.


A teraz idę pospacerować po Waszych blogach. Do zobaczenia :)

17 commentaires:

  1. wyobrażam sobie jak znikał ten deser, muszę spróbować ten przepis :)
    ze słowną łamigłówką..... poddaję się, chyba, że : wiek mi zwisa, może szaleje jakaś podstarzała młódka ?

    RépondreSupprimer
  2. ale sie usmialam! z cala pewnoscia cos komus zwisa!tyle wiemy, no dalej kolezanki blogerki! kto rozwikla tajemnice :)
    pyszny deser mniammmm...

    apropos twego wpisu, moj kuba tez jest jedynakiem i chyba w podobnym co ty wieku!

    RépondreSupprimer
  3. Saro, nie mam pojęcia co się dzieje, ja próbowałam teraz wchodzić w moje posty i wszystko działa
    podaję Ci link do ostatniego posta, ciekawa jestem czy dasz radę wejść ?

    http://szminkawszpilkach.blogspot.com/2012/08/do-zgarniecia-mleczko-sephory.html#comment-form

    RépondreSupprimer
  4. no wlasnie, mialam na mysli, ze ludzie czesto mysla streotypami, a okazuje sie , ze jedynacy to bardzo wrazliwi, otwarci na innych ludzie! znam to z autopsji, a czytajac twego bloga tez czuje sie, ze jestes ciekawa, wrazliwa osoba, dzieki za pozdrowienia, przekaze :)

    RépondreSupprimer
  5. co to są krawetki?
    bo myślałam, że masz na myśli krewetki, ale to chyba nie możliwe by 4 razy w jednym wyrazie zrobić literówkę ;P

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. miałam na myśli krewetki,ale nie mam pojęcia co mi się wczoraj ubzdurało,że po polsku pisze się krawetki :/
      dziękuję :)poprawiłam błąd

      Supprimer
  6. tyłek zwisa, oj zwisa...ludzie mają pomysły :D

    Deserek smakowity, najpierw wydawało mi się, że to lody..ale nie, może to i lepsze od lodów! mniami ;D muszę spróbować!

    RépondreSupprimer
  7. dodałam nowego posta, ciekawa jestem ,czy z wejściem na niego też będziesz miała problemy :)

    RépondreSupprimer
  8. Ojej, sam wygląd zachęca do spróbowania :) chyba dzięki Tobie moja wiedza kulinarna się rozwija :D

    RépondreSupprimer
  9. Mmmm.. bardzo smakowicie to wygląda ^^

    RépondreSupprimer
  10. Też nie mam pojęcia o co tu może chodzić :D

    RépondreSupprimer
  11. haha .
    ' z wiekiem tyłek zwisa ' - coś w tym jest :)

    RépondreSupprimer
  12. To ja już wolę krewetki bo nie mam pojęcia co w tej zgadywance.Pozdrawiam i dobrej nocki życzę

    RépondreSupprimer
  13. alee apetycznie to wygląda ;))

    http://karmellove.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  14. Thank you for sharing your thoughts. I really appreciate your efforts and I will be
    waiting for your next post thank you once again.


    my web blog ... Zinn Collection

    RépondreSupprimer

Może odnajdziesz tu coś, co Cię zainspiruje. A może napiszesz kilka słów , które staną się dla mnie inspiracją…(krytyka mile widziana)