dimanche 27 juillet 2014

jestem i znikam

Jestem, żyję, i miewam się świetnie. W tegoroczne wakacje zatrudniłam się na miesiąc w pobliskim sklepie BIO. Do pracy ganiam rowerem tam i z porotem.  Przy okazji fundnęłam sobie odwykówkę od internetu oraz codzienny trening w wyczynowych skokach po sklepowych półkach z towarem. Jak widać same korzyści dla zdrowia i kieszeni. Najgorsze jest to, że upały i duchota doskwierają niemiłosiernie.

W tak upalne dni, jak wczorajszy czy dzisiejszy (30° w cieniu) - na ratunek przychodzi mój ulubiony sposób na orzeźwienie, czyli domowe napoje.
Owocowa lemoniada, mrożona herbata czy kawa są wręcz zbawieniem.

A u Was jak z pogodą?


 Teraz lecę przywitać się na zaprzyjaźnione blogi i nadrobić spore zaległości. Pa.

9 commentaires:

  1. poprosze przepis na lemoniade :)
    u mnie tez upały i duchota że aż się po nocach spac nie da a za dnia funkcjonować zwłaszcza jak się podłapało drugą, dorywczą fuche i leci prosto z jednej do drugiej ;) odwyk od internetu robi mi już sam upał bo poprostu tak bardzo nic się niechce kiedy jest chwilka odpoczynku

    RépondreSupprimer
  2. ale mam ochotę na lemoniadę :)

    obserwuję i liczę na rewanż!
    www.esiabloguje.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  3. Upały niemiłosierne, ja się skrywam w domu i dopiero wieczorem wychodzę, niestety wieczorami są komary. I tak źle i tak nie dobrze ale jakoś to przeżyję.
    Widać, że masz niezłą zapierduchę :)

    RépondreSupprimer
  4. To fajnie, że zatrudniłaś się w sklepie :) Masz przynajmniej zajęcie ;) No masz rację, upały są straszne! Chociaż wolę to niż zimę :D
    Mmm smakowite napoje ;)

    RépondreSupprimer
  5. U mnie w Rumunii kazdego lata byly ogromne upaly nie do zniesienia. W tym roku doslownie jakby ktos zaczarowal albo urok jakis rzucil, chlodno , niebo ciagle zachmurzone i leje ciagle leje. Dzien w dzien deszcz.

    RépondreSupprimer
  6. kochana wracaj do nas na bloga :D Ciągle tu zaglądam z nadzieją na nowy post :<
    brakuje nam ciebie w blogosferze <3

    www.elizazdybel.com

    RépondreSupprimer
  7. I have been surfing online more than three hours today, yet I never found any interesting article like yours. Its pretty worth enough for me. In my opinion, if all webmasters and bloggers made good content as you did, the internet will be much more useful than ever before.
    Sarah Berger

    RépondreSupprimer
  8. jobeth Leo janusz Dana armor
    Awesome post ! Thank you for, posting on my blog page dude! I shall message you soon! I didnt know that!
    You should take part in a contest for onshopbymark

    RépondreSupprimer
  9. d to frequent this site much more often, information like this is hard to come by.
    This really is such a wonderful resource that youre offering and you give it away for free. I adore seeing internet sites that understand the worth of offering a top quality useful rshopbymark

    RépondreSupprimer

Może odnajdziesz tu coś, co Cię zainspiruje. A może napiszesz kilka słów , które staną się dla mnie inspiracją…(krytyka mile widziana)