dimanche 27 juillet 2014

jestem i znikam

Jestem, żyję, i miewam się świetnie. W tegoroczne wakacje zatrudniłam się na miesiąc w pobliskim sklepie BIO. Do pracy ganiam rowerem tam i z porotem.  Przy okazji fundnęłam sobie odwykówkę od internetu oraz codzienny trening w wyczynowych skokach po sklepowych półkach z towarem. Jak widać same korzyści dla zdrowia i kieszeni. Najgorsze jest to, że upały i duchota doskwierają niemiłosiernie.

W tak upalne dni, jak wczorajszy czy dzisiejszy (30° w cieniu) - na ratunek przychodzi mój ulubiony sposób na orzeźwienie, czyli domowe napoje.
Owocowa lemoniada, mrożona herbata czy kawa są wręcz zbawieniem.

A u Was jak z pogodą?


 Teraz lecę przywitać się na zaprzyjaźnione blogi i nadrobić spore zaległości. Pa.

7 commentaires:

  1. poprosze przepis na lemoniade :)
    u mnie tez upały i duchota że aż się po nocach spac nie da a za dnia funkcjonować zwłaszcza jak się podłapało drugą, dorywczą fuche i leci prosto z jednej do drugiej ;) odwyk od internetu robi mi już sam upał bo poprostu tak bardzo nic się niechce kiedy jest chwilka odpoczynku

    RépondreSupprimer
  2. ale mam ochotę na lemoniadę :)

    obserwuję i liczę na rewanż!
    www.esiabloguje.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  3. Upały niemiłosierne, ja się skrywam w domu i dopiero wieczorem wychodzę, niestety wieczorami są komary. I tak źle i tak nie dobrze ale jakoś to przeżyję.
    Widać, że masz niezłą zapierduchę :)

    RépondreSupprimer
  4. To fajnie, że zatrudniłaś się w sklepie :) Masz przynajmniej zajęcie ;) No masz rację, upały są straszne! Chociaż wolę to niż zimę :D
    Mmm smakowite napoje ;)

    RépondreSupprimer
  5. U mnie w Rumunii kazdego lata byly ogromne upaly nie do zniesienia. W tym roku doslownie jakby ktos zaczarowal albo urok jakis rzucil, chlodno , niebo ciagle zachmurzone i leje ciagle leje. Dzien w dzien deszcz.

    RépondreSupprimer
  6. http://www.ju.edu.jo/home.aspx
    Jordan University
    [url]http://www.ju.edu.jo[/url]

    RépondreSupprimer
  7. kochana wracaj do nas na bloga :D Ciągle tu zaglądam z nadzieją na nowy post :<
    brakuje nam ciebie w blogosferze <3

    www.elizazdybel.com

    RépondreSupprimer

Może odnajdziesz tu coś, co Cię zainspiruje. A może napiszesz kilka słów , które staną się dla mnie inspiracją…(krytyka mile widziana)