mercredi 2 janvier 2013

aby nieco rozweselić szary deszczowy dzień ...


Wyciągnęłam z pudełka ścinki kolorowego zamszu,które zawadzały od dłuższego czasu i postanowiłam zmienić potencjalny śmieć w coś sympatycznego i użytecznego.


Zrobiłam przypinki w kształcie różyczek.


Zobaczcie jak w prosty sposób można wyczarować różyczki z zamszu.



Do wykonania takich kwiatków potrzebujemy :

- ścinki zamszu (zamsz można zastąpić kawałkiem filcu lub innym sztywnym materiałem)
- agrafka lub jakikolwiek element starej biżuterii
- igła, nitka
- klej
- nożyczki

Wycinamy trzy kwiatki - dwa większe i jeden mniejszy oraz malutki krążek na środek. Następnie składamy cztery warstwy w jeden kwiatek i mocujemy nitką. Teraz wystarczy umieścić na spodzie zapinkę i przymocowac ją mocnym klejem.


 W taki oto sposób powstała oryginalna ozdoba na ubrania lub torebki.

12 commentaires:

Może odnajdziesz tu coś, co Cię zainspiruje. A może napiszesz kilka słów , które staną się dla mnie inspiracją…(krytyka mile widziana)