jeudi 26 juin 2014

owocowe sorbety

 
Co wolicie lody czy sorbety?

Ja jedne i drugie lubię, jednak sorbety są bardziej orzeźwiające i w upalne dni jak ten dzisiejszy chyba je wolę.

W dodatku są lekkie, zdrowsze, mniej kaloryczne i można je zrobić właściwie ze wszystkich owoców. Polecam wszystkim dbającym o zdrowie i linię :)


A tak się prezentują moje pierwsze sorbety w tym sezonie.


 Wersja melonowa, kawowa i truskawkowa.


Teraz żaden upał mi nie straszny :)

4 commentaires:

  1. Uwielbiam sorbety :D Te wyglądają mega smakowicie :) Dodałam się do obserwatorów :) Czekam na kolejne posty.

    RépondreSupprimer
  2. Ja ostatnio uzależniłam się od sorbetów i ciągle mam na nie ochotę. Ostatnio razem z przyjaciółką zjadłyśmy wielki kubeł 500 ml. Nie wiem jak nam się udało to pomieścić :)

    RépondreSupprimer
  3. Mniam aż ma ochote sie zjesc! ^^

    RépondreSupprimer

Może odnajdziesz tu coś, co Cię zainspiruje. A może napiszesz kilka słów , które staną się dla mnie inspiracją…(krytyka mile widziana)