mardi 8 avril 2014

żadnego focha na widok karczocha

 Byłam świadoma, że karczochy są bardzo cenione nie tylko na talerzu, ale również w medycynie i kosmetyce jednak nigdy nie przepadałam za tym warzywem. Jadałam je od czasu do czasu przygotowane przez moją mamę, a to w panierce, a to duszone, grillowane, innym razem zapiekane i niestety żaden z wymienionych wyżej sposobów nie przekonał mnie. Zbyt mało wyrazisty smak nie wzbudzał na moich kubkach smakowych specjalnego zachwytu.


Wystarczyło, że do kuchni wpadła męska ręka, przygotowała warzywko w 5 minut i z trudem oderwałam się od talerza.  Jedno jest pewne! Od dziś, żadnego focha na widok karczocha :)

Karczoch z jajkiem sadzonym w środku i z sosem vinaigrette.

Uwielbiam kuchnię mojego taty. W komponowaniu smaków zdecydowanie przoduje on, jak również w wymyślaniu szybkich, prostych i naprawdę smacznych dań! Szkoda tylko, że bardzo rzadko swawoli sobie przy garach.
Kiedyś próbował wprowadzić mamę w świat męskich kulinarnych sztuczek, ale niestety mama jest zbyt zawikłą osobą i nie lubi prostych rozwiązań.  Woli po swojemu kombinować, tworzyć i utrudniać łatwe rzeczy. Dlatego moim (bardzo subiektywnym zdaniem) mężczyźni lepiej gotują od kobiet. A co Wy o tym sądzicie? I czy lubicie jeść karczochy?

10 commentaires:

  1. Ja nigdy ich nie jadłam :/ ale co do tego kto lepiej gotuje mam podzielne zdanie. U mnie gotuje tata, a jak gdzieś wyjeżdża to ja 7 mama gdzieś jeździmy na obiad, albo mama przywozi z pracy

    RépondreSupprimer
  2. nie jadłam (:

    endrie-blog.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  3. Nie jadłam jeszcze karczocha ^^

    RépondreSupprimer
  4. Jeszcze nie miałam okazji skonsumować karczocha, ale przyznam, że nazwa jest bardzo zachęcająca :) Uważam, że mężczyźni są niewątpiliwie lepszymi kucharzami niż kobiety, ja jestem tego najlepszym przykładem... Budyń to mój największy sukces :D
    Dziękuję za wizytę u mnie, zapraszam częściej <3

    RépondreSupprimer
  5. Hey ;) fajny post nigdy nie jadlam karczocha xd :D obserwujemy ? Ja juz obserwuje i czekam na uczciwy rewanż ;* www.music-keeps-alive.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  6. już myślałam, że jestem jakaś dziwna, bo nigdy nie miałam okazji spróbować, ale po komentarzach wyżej widzę, że nie jestem sama :D

    RépondreSupprimer
  7. Muszę przyznać, że jeszcxze nigdy nie miałam okazji jesc tego warzywa, ale na pewno sprobuje ! ;)

    ja takze juz obserwuje ;*
    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  8. nigdy nie jadlam xD podobno kazdy facet to urodzony kucharz :D

    RépondreSupprimer
  9. ja nigdy nie jadłam karczocha :) ta wersja z jajkiem wygląda pysznie! i zgadzam się że mężczyźni gotują bardzo często lepiej od kobiet :) nie raz się o tym przekonałam :) mają jakiś zmysł zwłaszcza do przypraw :)

    RépondreSupprimer

Może odnajdziesz tu coś, co Cię zainspiruje. A może napiszesz kilka słów , które staną się dla mnie inspiracją…(krytyka mile widziana)